Sunday 2 February 2014

Vitalea Shaklee-Multivitamin & Multimineral





PROMO FEBRUARI 2014
VITA-LEA SHAKLEE
BELI 6 BOTOL FREE 1 BOTOL...

bukan itu saja...mulai 1 feb 2014...harga produk Shaklee untuk Sabah dan sarawak diselaraskan sama dengan Harga Semenanjung... so apalagi????



Tahukah anda?


Pada tahun 1915, Dr. Forrest C. Shaklee telah mencipta "Vitalized Minerals", iaitu merupakan multivitamin yang pertama di dunia. Asalnya dikenali sebagai " Vitalize-Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada "Vita-min", dan perkataan vitamin yang diswbut kini asalnya dari Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea.



Vitalea Shaklee merupakan multivitamin terbaik kerana mengandungi 23 vitamin dan mineral yang amat diperlukan untuk tubuh badan kita. Vitalea Shaklee diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang. Ia juga vitamin larut air yang sangat mudah dan pantas diserap oleh tubuh kita.

Ujian klinikal menunjukkan bahawa individu yang mengambil Vitalea Shaklee ini selama setahun dapat mengurangkan risiko jatuh sakit sehingga 65%. Ia merupakan multivitamin terbaik kerana ia adalah formulasi yang disokong oleh 7 kajian klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dengan kualiti yang luar biasa sekali.



Kenapa Vita-lea Shaklee Adalah Multivitamin Terbaik
Merupakan multivitamin terbaik yang terkemuka dan lebih komprehensif kerana mengandungi 23 vitamin dan mineral kritikal dalan jumlah yang seimbang untuk memantapkan kesejahteraan kesihatan kolon, hati, mata dan sistem imun dalam jangka masa panjang.


- 2 kali lebih antioksidan untuk mencegah 
kerosakan fungsi imun berpunca daripada 
radikal bebas
- 2 kali lebih kalsium untuk pembinaan 
tulang
- 2 kali lebih magnesium untuk mengekalkan 
rentak jantung, otot, dan fungsi saraf
- 2 kali lebih Beta karotena untuk membentuk 
vitamin A yang lebih biopotent
- 3 kali lebih selenium untuk melindungi 
paru-paru, kolon dan prostat
- 3 kali lebih vitamin K untuk menyokong 
proses pembinaan tulang
- 6 kali lebih boron untuk menyokong 
kesihatan tulang
- 10 kali lebih Biotin yang menyokong 
proses pengeluaran tenaga


Antara khasiat yang diperolehi sekiranya anda mengambil Vitalea Shaklee ini ialah : 
~Meningkatkan kesihatan kita secara menyeluruh, memberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental.
~Menyokong jangka hayat hati, usus, jantung dan buah pinggang.
~Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi.
~Menyediakan asas nutrisi dan membantu dalam stimulasi metabolisme.
~Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas.


Siapa yang perlu mengambil Vitalea Shaklee :
*Semua orang dewasa kerana secara lazimnya orang dewasa cenderung mengambil makanan tidak seimbang contohnya makanan segera, makanan rapu dan cara mengendali dan memasak makanan berkhasiat juga turut diabaikan menyebabkan khasiatnya akan hilang.
*Ibu mengandung yang cenderung untuk mengalami anemia & tekanan darah rendah sepanjang proses kehamilan. Dengan 2 biji pengambilan Vitalea setiap hari maka si ibu tidak perlu mengambil kerang atau organ dalaman lain. Set Ibu Hamil yang disarankan juga mengandungi Vitalea Shaklee sebagai produk utama.
*Ibu menyusu terutamanya bayi yang menyusu melebihi umur 6 bulan. Kajian menunjukkan zat besi di dalam susu ibu berkurangan apabila bayi melebihi 6 bulan. Dengan pengambilan Vitalea Shaklee, bayi mendapat kandungan zat besi yang mencukupi.



Hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee beserta konsultansi percuma. Anda juga boleh menggunakan Shaklee ID saya bagi menikmati harga ahli di mana-mana cawangan Shaklee seluruh Malaysia.

Facebook: Kate Wynn
Shaklee ID: 996251
Emel: catherine_wynn@ymail.com
SMS/ Whatsapp: 0194836561

No comments :

Post a Comment