Thursday 13 March 2014

Promo march 2014... ESP!!!

salam sejahtera,

memang meletopss la bulan march nie... mandi ESP kita! HOT SELLING PRODUK -ESP SOY PROTEIN BUY 6 FREE 1... saya suka!saya suka! nak tahu apa benefit n khasiat ESP baca disini ESP ...

bulan kedua saya kenal Shaklee, saya amalkan ESP..asalnya nak ambil untuk diet... TAPI ermm! advance pulak kesannye, bukan setakat berat je turun malah kesan stretchmark masa mengandung anak sulung 5tahun lepas pun hilang... tiada lagi garis2 hodoh... macam2 dah cara untuk menghilangkan stretchmark tersebut tp itulah degil tak nak hilang... syukurlah sekarang dah hilang...ESP nie bertindak menggantikan sel2 mati kepada sel baru... badan pun rasa bertenaga sepanjang hari. kulit gebu dan halus... 

tak rugi kamuorang grab ESP nie... memang berbaloi... hubungi saya untuk harga PROMO... 






Hubungi saya:
Kate Wynn
Shaklee ID:996251
Call/Sms/Wassup:0194836561

No comments :

Post a Comment