Thursday 22 August 2013

Alfalfa + Lecithin

Testimoni Saya

Salam sejahtera, hari ini nak share satu berita yang seronok sangat2... nak dijadikan cerita, produk Shaklee pertama yang saya consume ialah Alfalfa & Lecithin. Dah dekat sebulan juga saya consume kedua2 nie... alfalfa & Lecithin adalah set asas untuk turunkan berat badan. Lecithin bertindak sebagai pemecah lemak/kolesterol, manakala Alfalfa pulak bertindak sebagai 'detox' yakni membuang segala lemak yang dipecahkan oleh Lecithin... satu kombinasi yang ideal!
Berita gembiranya, saya berjaya turunkan berat badan sebanyak 2kg... alaaa mungkin bagi korang sedikit je tu... tp bagi saya itu petanda yang baik. Bukan setakat dapat turunkan berat badan malah dapat mengawal nafsu makan... kalau dulu ermmm bukan main melantak makan... lepas makan, makan lagi... now syukurlah dapat kontrol nafsu makan. Bila kenyang berhenti...takda nak tambah2 lagi!
Next mission, nak target berat badan idaman 45kg.... well, tiada yang mustahil dengan produk diet Shaklee... mari berdiet secara sihat!
...... to be continued....



Saya pengedar sah Shaklee di seluruh Malaysia:

Like FB page saya Kate Online Shoppe untuk mendapatkan konsultasi percuma!
Harga istimewa menanti anda.

Kate Wynn
Shaklee ID:996251
Call/Sms/Wassup:0194836561

No comments :

Post a Comment