Tuesday 20 August 2013

Tentang saya & Shaklee



Hai, Salam Sejahtera.. 

Biar saya perkenalkan diri saya secara ringkas... Saya Catherine@ lebih manja lagi dengan panggilan Kate merupakan Shaklee Independant Distributor dengan ID:996251. Saya merupakan surirumah sepenuh masa dan Supermom untuk 2orang cahaya mata. Mesti ada yang tertanya tanya kenapa saya join Shaklee? Sebenarnya lama jugalah saya dah tahu pasal Shaklee nie cuma pada masa tu tak tergerak lagi nak join member. Banyak juga kawan-kawan post pasal Shaklee dekat FB...tapi cuma tumpang like je. Dipendekkan cerita, pada suatu hari tu (cewaahhh...ayat) saya ternampak post seorang kawan pasal Shaklee, dia ceritakan pengalaman dia menggunakan produk Shaklee... wow result dia memang awesome. Dan dari situlah magnet-magnet tercas untuk menarik saya berminat nak tahu pasal Shaklee... jatuh cinta pandang pertama.. ermm! Apalagi dengan kepercayaan yang ada saya pun terdorong untuk register jadi member dan dalam masa yang sama menggunakan produk Shaklee. Sori yea ayat berterabur pulak... Lepas jadi member lagi sekali jatuh cinta dengan keistimewaan produk-produk Shaklee ditambah lagi dengan team group yang memang terbaikkk punya! Oleh itu, saya ingin berkongsi kebaikan Shaklee dengan anda... 



Hubungi saya di:



Facebook Page: Kate Online Shoppe
Shaklee ID: 996251
Email: catherine_wynn@ymail.com
Call/Sms/Wassup:0194836561


No comments :

Post a Comment